Paint-ul si romtv-ul

ATENTIE ! – poza e reala !

Image0128-1818(TV90)(2)

4 comments:

Mark said...

Extraordinar!!! ca sa vezi cum le mai place unora sa-si bata joc de postul local de televiziune Rom TV.Si cand spun asta ma refer la autorul acestui articol de 2 lei...El nu stie ca imaginea respectiva era de fapt un insert filmat de pe ecranul unui monitor, nicidecum cum crede el ca e o neatentie a tehnicianului de la montaj.LOL!!!ce am mai ras...LOL! Mark de la Rom tv

dawgama said...

lol :)
sunt pe jos .....

Anonymous said...

Cica le-a luat foc toate jucariile de prin holul astora de la Roma TV!E adevarat?Au avut incendiu?Poate de acolo li se trage!

dawgama said...

asa imi place mie sa ma iau de "profesionisti"

Post a Comment

Am inlaturat tagul rel=”nofolow” de la comentarii pentru a beneficia de un backlink atunci cand lasi un comentariu pe blog.

pentru a beneficia de backlink lasa un link de tipul http://www.blog.com NU www.blog.com

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.
Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Poti comenta si pe celalat Blog unde am inlaturat tagul rel="nofolow"