Mi-e ruşine.

ca sunt roman, bineinteles...
Sunt 50% român.
Testul zice aşa:

Ai tras un pic de răspunsuri pentru că nu vrei să ieşi ăl mai român dintre români. Ţi-e ruşine cu naţionalitatea ta. Speri să ai o slujbă de intelectual în altă ţară, dar te-ai duce şi la cules de portocale numai ca să scapi. Nu-ţi place când alţii flegmează pe stradă, dar arunci gunoaie pe jos. De 1 decembrie eşti ruşinat că ştii că e şi ziua mondială anti-SIDA. Nu dai şpagă pentru că nu ştii cum. (31 - 50 de puncte)

Fă şi tu testul aici.

4 comments:

Life on Mars said...

mie mi-a iesit 43%.
mi-e rusine la obraz:))

Reflexo said...

Mie nu imi este rusina ca sunt romana

Rochii de ocazie said...

Voi incerca si eu acest test, desi chiar nu mai este o onoare sa fi roman.

Televizoare LCD said...

Un test dificil, dar si mie mi-a iesit sub 60%.

Post a Comment

Am inlaturat tagul rel=”nofolow” de la comentarii pentru a beneficia de un backlink atunci cand lasi un comentariu pe blog.

pentru a beneficia de backlink lasa un link de tipul http://www.blog.com NU www.blog.com

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.
Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Poti comenta si pe celalat Blog unde am inlaturat tagul rel="nofolow"