Dexter SEASON 5

dexter.s05e01
nici acum nu mi-am revenit , nu cred ca m-am uitat la vre-un film/serial care sa isi puna amprenta in felul asta.  in momentul de fata dexter este “the best tv show” pe tv, in lume.  cand ma gandesc ca sezonul 5 incepe in SEPTEMBRIE 2010… asa ca nu te apuca sa cauti dexter.s05e01 :(
BTW : tu ai vazut ultimul episod  ? te asteptai la acest final ?

UPDATE
Julia Stiles  se alatura castului din dexter si va juca rolul unei femei ce va forma o relatie “unica” cu dexter. Shawn Hatosy ( din serialul Southland) se va alatura si el echipei pentru cateva episoade si va juca rolul unui agent FBI mai nonconformist  “a bad guy” (via).

50 comments:

Anonymous said...

l-am vazut, am ramas socat si inca sunt... si cand ma gandesc ca mai sunt inca 10 luni aproape pana incepe urmatorul sezon...

Anonymous said...

Cel mai bun serial pe care l-am vazut vreodata

Anonymous said...

Salut

Cautam informatii despre noul sezon, care din fericire va exista in 2010. Nu am gasit mare chestie, macar sa aflu cateva detalii despre finalul sezonului 4. Se pare ca vom astepta pana in septembrie 2010.

Cat despre finalul neasteptat (sau poate de catre unii dorit), pot spune ca si-a lasat asupra telespectatorului amprenta imaginata de scenaristi.

Dexter a fost si este unul dintre putinele seriale pe care le am urmarit cu interes. Sa speram ca sezonul 5 isi va mentine calitatea precedentelor.

Dragan Dumitru

Anonymous said...

Un final neasteptat... Si asupra mea si-a pus amprenta finalul. Inca sunt putin socat! Foarte bun serialul, il urmaresc cu sufletul la gura! Sper ca sezonul 5 sa fie la fel de interesant ca celalalte.

Anonymous said...

dap, interesant ..dar parca nu imi doream sa se termine asa .... nu pot sa imi scot din minte finalul ..soc

Anonymous said...

extraordinar de shocant rita era unul din personajele mele preferate inca nu imi vine sa cred. oare dexter va plange oare va suferi oare harrison va deveni si el criminal sau ii prea mic si nu o sa-si aduca aminte?
atatea intrebari si pana in septembrie 2010 uufff

Anonymous said...

Trebuie sa recunosc cand am descarcat sez 4 era un comment " Ultimul episod mi-a lasat un gust amar... ". Atunci nu stiam la ce sa ma astept - treceau idei gen Prison Break - dar am realizat ca Dexter nu era Michael iar moarte lui ar fi imposibila... Am ramas socat cand am vazut-o pe Rita moarta si copilul in sange - flashback la viata lui si cum a inceput tot -
O lovitura de teatru ce m-a lasat sa tanjesc dupa mai mult... Genial si dramatic in acelasi timp

Anonymous said...

nu trebuia sa se termine asa:(...

Anonymous said...

F*** !!! nu ma asteptam la finalul asta :-0 si nici nu-mi place :| as fi vrut cv mai "light" mai ales k pana in septebrie e super mult !!!

Anonymous said...

cam seamana cu Se7en (1995)..in rest e ok...

Anonymous said...

destul de neasteptat finalul sezonului 4....

sa speram ca sezonul 5 v-a fi la fel de interesant ca si precedentele

e singurul serial pe care l`am urmarit cate 7-8 episoade/seara...pur si simplu nu ma puteam dezlipii din fata ecranului

Anonymous said...

e doar un alt vis urat de-al lui Dexter,va fi totusi un HAPPY END..:)))

OcF said...

citisem undeva ca s-ar putea ca tot finalul episodului sa fie doar visul lui Dexter...pe de alta parte pe un alt blog, probabil din state, era un asa zis interviu cu un producator care declara ca Rita chiar e moarta si ca paraseste serialul desi ii pare rau, insa nici el nu stie totusi ce va urma...cu alte cuvinte, un serial superb, care ne face sa asteptam 8-9 luni cu sufletul la gura sa reinceapa...superb si nu se compara cu nimic!

Anonymous said...

mi se pare ca a fost super super tare finalu chiar dak toata lumea regreta ca a murit Rita...dar este exceptional finalu din seria 4 dupa parerea mea si cu adevarat cel mai bun serial ever si am vazut multe seriale

Anonymous said...

pana in sept 2010 nu vom stii nici dak a fost vis nici dak a fost realitatea lui Dexter....ceea ce stim totusi e ca serialul asta e o realizare, e captivant si merita vazut in continuare...cine stie poate dupa sezonul 5 o sa ne gandim la c frumos s-a terminat sezonul 4:))

Anonymous said...

sincer cred ca viseaza faza de la sfarsitul filmului...pentru ca se vede pe el insusi nu are logica trinity nu stia cum a fost dexter renascut din propriul sange...iar dexter impreuna cu tatal sau era singurul care stia situatia

Anonymous said...

eu cred ca scenaristii is niste sadici ....deci am ramas fara cuvinte dupa ultimu episod .inca is in stare de soc .

Unknown said...

deci nu pot sa spun , un final deosebit , dar m-a deprimat sfarsitul ...

pariuri said...

intradevar un final neasteptat dar cine stie ce ne rezerva urmatorul sezon :D abia astept sa apara :)

Anonymous said...

eu zic k finalul se petrece doar in mintea lui dexter(umor sadic)....iar sezonul 5 o sa inceapa in luna de miere....cel putin asa a fost tot filmul treceri bruste de la o extrema la alta doar de asta e si frumos serialul nu?

Anonymous said...

eu chiar nu am gandeam sa o omoare pe rita ma gandeam sa o rapeasca ca pe Scott ,iar apoi dexter sa o ,,salveze,,:-?? abia astept so 5 care ar trb sa fie ffff interesant avand in vedere k rita a disparut.si-o gasi pe alta??? invata copilul codul?? da oricum e prea fake faza cu omorul k orice ai injecta nu cate asha de repede
macar cateva zeci de secunde!!

Anonymous said...

"it doesn`t make sense" totusi e

socant !

Anonymous said...

prea tare...am terminat sezonul 4 si am auzit ca nu mai apare sez 5 dar acum cand stiu ca va aparea ma simt usurat(bine ca boala lui nu a avansat)

Anonymous said...

Astia de va plangeti de finalul sezonului 4, nota bene: este un serial despre un criminal in serie!! Daca plangeti la asemenea rasturnari de situatie si drame, va recomand Tanar si Nelinistit, Dexter nu e pentru voi.

Anonymous said...

in seara asta am terminat de vazut ultimul episod din sezonul 4...nu imi vine sa cred...ce sfarsit...socant dar bine gandit.pana in septembrie mai este...stiti alte seriale cel putin la fel de bune cu care sa imi ocup iar timpul?multumesc
alexandra

Anonymous said...

Serialul este f bun iar monologurile lui Dexter sunt criminale(la figurat).. sfarsitul sezonului 4(eu am crezut ca se termina de tot)m-a luat total pe neasteptate si acum nu pot decat sa astept sezonul 5 cu sufletul la gura sperand sa mai avem parte de astfel de replici interesante.. eu unul cred ca o sa avem din plin.

Anonymous said...

abea astept sa apara sezonul 5. Bun film serial numai ca trebuie sa ai inima tare...ca sa il poti vedea.

Anonymous said...

Acest serial nu cred ca poate sa aiba un alt final decat acele in care el este prins sau moare si fiul sau ii ia locul
P.S. un film genial

Anonymous said...

Eu aseara am vazut ultimul episod din seria 4...Logic ca am ramas impresionata si totusi sper sa fi fost doar un vis. Incerc sa-mi dau seama cum de a reusit Trinity sa o omoare pe Rita. Si nu inteleg de ce l-a lasat pe Harryson in baie tinand cont ca Trinity vroia sa "pastreze" inocenta copiilor. E prea mult pana in septembrie sa vad ce se intampla in continuare si totusi nu gasesc nici un scoop pe net. Nu avem ce face...vom astepta...

Anonymous said...

Pai, intr-adevar Trinity era destul de ocupat sa plece cat mai departe, dar era pe urma lui Dexter, si cum nu a gasit-o pe Debra acasa cand a dat de adresa fostului lui apartament, poate a mai cautat un pic pe net si i-a gasit si adresa de acasa. Pana s-a intunecat si a fost prins de Dexter, avea cel putin 4 ore sa o viziteze pe Rita. Iar pe bebelus il putea lasa in viata pentru ca nu ucidea decat copii de 10 ani(varsta cand si-a pierdut el insusi inocenta). Pe Dexter l-au prezentat mereu ca fiind cu un pas inaintea tuturor, deci toate greselile majore facute pur si simplu nu se potrivesc cu profilul lui. S-a lasat gasit, a devenit vulnerabil. Si Rita a platit pretul. Au trecut cam 5 zile de cand Trinity a incercat sa rapeasca baietelul si moartea Ritei... Pana aici se potriveste. Nici mie nu mi-a placut finalul, nu sunt o tipa chiar atat de sadica. Dar sunt curioasa cum isi va continua Dexter viata dupa catastrofa asta. Si da, e cel mai bun serial ever.

Anonymous said...

Dragi fani "Dexter", pe vplay.ro gasiti toate 4 sezoanele.
Eu nu am terminat inca sezonul 4....dar daca Rita dispare...din punctul meu de vedere: -Yiiipeee!
Femeile din serialul asta m-au exasperat, dar asta sunt doar eu, cu siguranta sunt importante pentru intregul proces.

Bay Harbor Butcher said...

Pfoaai cel mai tare serial si cel mai tare final!! te face sa vii u cu niste continuari ale serialului :)) prea tare!!

Anonymous said...

abia astept sa vina si sezonul 5.....as chiuli si de la sc numai sa-l vad :D

Anonymous said...

Acum am terminat de uitat si eu la serial .... pacat ca tre sa asteptam atat

Anonymous said...

nu pot accepta finalul acesta pur si simplu rita nu avea cum sa fie omorata de arthur aici dexter viseaza serialul e bun un pic lungit asa tras de par dar merge

Anonymous said...

prea multa filozofie legata de final-serialul pe de alta parte perfect

Anonymous said...

cel mai tare serial pe care l-am vazut vreodata,insa prea crud finalul sezonului 4,nu ma asteptam la asa ceva...am ramas sub sare de soc o zi intraga,nu am fost de nimic...sa speram ca sezonul 5 va fi la fel de bun ca cel precedent!

Anonymous said...

nu.....deci....nu....nu cred....
[acum am terminat ultimul ep din sezonul 4]

Anonymous said...

Cel mai genial serial pe care la-m vazut vreodata..mai ales finalul dramatic din sezonul 4..inca sunt socat

Anonymous said...

super tare serialul din cate am vazut in trailer dexter va fi gay?

Anonymous said...

Cand am vazut ultimul episod am ramas cu gura cascata vreo 3 min...pacat ca mai avem mult de asteptat!

Anonymous said...

baa am vazut ca are cancer...ce pacat

Anonymous said...

Genial finalul, nu m-am mai asteptat. Spun asta pentru ca era in logica filmului ca Trinity sa incerce ceva impotriva familiei lui Dexter. Faptul ca secventa in care Dexter il ucide inainte de a descoperi moartea Ritei este genial.

Intregul serial este superb ca idee, totusi am un singur lucru de reprosat. Modul in care este facuta filarea nu este foarte original si seaman ca serialele mai mult sau mai putin telenovelistice gen Dr. House. Modul in care se face filmarea nu se ridica la nivelul scenariului si al actorilor. Parerea mea.

Se poate comenta mult despre film cu pareri pro si contra dar oricine trebuie sa recunoasca cat de extraordinar este scenariul, altfel e retardat.

Anonymous said...

Cred a finalul serialului face parte din vis .. nu cred ca a omorat-o pe Rita

Silviu said...

Salut!
Sunt fan al serialului "Dexter" precum voi.Pentru mine finalul sezonului 4 a fost perfect,aproximativ cum mi.l imaginam,plin de ura,durere,amintiri,regrete;oportunitatea unui nou inceput fiind conturata.Desigur tocmai acum incepe distractia :)...
Harison va mostenii asa zisul "blestem" al lui Dexter,mai mult ca sigur Dex se va insura cu caracterul Juliei Stiles,cine stie poate chiar sustinandu.l in ceea ce face ... asta ramane de vazut pana in Septembrie :(.
In orice caz,multumiri DAWGAMA pentru informatiile postate pe blog.Sa speram ca putem afla mai multe in lunile ce vor urma.

Anonymous said...

acum cateva minute am vazut ultimul episod din sezonul 4, mai am de asteptat 2 saptamani pana incepe sezonul 5 .

singurul serial de nota 10 pe care l-am vazut.

Anonymous said...

sooper serial .. final prea trist :( as vrea si eu sa stiu pe ce post o sa fie dat?

M.A said...

sper ca ultimul sezon sa compenseze ,cumva, socul finalului celuide al patrulea sezon!1

Anonymous said...

cel mai tare serial....

Anonymous said...

Baietii... Acum in 2012 sa terminat sezonul 4 vineri:d....cand va aparea sezonul 5 !?

Post a Comment

Am inlaturat tagul rel=”nofolow” de la comentarii pentru a beneficia de un backlink atunci cand lasi un comentariu pe blog.

pentru a beneficia de backlink lasa un link de tipul http://www.blog.com NU www.blog.com

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.
Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Poti comenta si pe celalat Blog unde am inlaturat tagul rel="nofolow"