catre claudia de la romtv

draga claudia, am inteles ca vrei sa sterg ce am scris aici aici .. ar fi o mica problema… nu sterg nimic, btw nu stiu daca ai ctitit  reply-ul pe  care l-am lasat la articol:

le doresc tot raul si faliment romtvului!!! (nu echipei, ci conducerii, care are impresia ca daca au profit mare trebuie sa investeasca mai putin ! )

eu te invit la discutii pe mess la id-ul dawg_ama …din pacate timplul nu imi permite sa fac o vizita pe la romtv.. am inteles ca unii vor sa ma viziteze .. eu va astept…

de plicitseala v-am mai criticat un pic … aici

4 comments:

Anonymous said...

=)))) Nu vreau sa stergi..., nu cenzura era ideea... Asta e alegerea ta personala, pe care sunt sigura ca ti-o asumi. Am o problema cu cei care nu au inteles "gluma" cu anuntul vs site si chiar au crezut!!!! Fa ce vrei in viata, poti sa faci si vodoo la romtv, insa nu vad care este scopul... Si eu aveam odata timp sa ma plictisesc, dar nu gaseam nod in papura de dragul plictiselii. E mai usor sa te dezbraci si sa-ti pazesti hainele atunci cand te plictisesti, dar asta fac eu si nu sunt demna de luat ca model. Despre ce comentarii mai faci, cum e cel cu stirile, e parerea ta, ai dreptul la ea si nu am nimic de comentat. Problema era cu "anuntul" amuzant, dar care merita un T (de la trucaj, nu de la tampit). Merci de intelegere si succes(uri)!
Claudia

blue_eyes said...

Rom tv? Cine mai sunt si astia?:)))

raraici said...

ce aveti cu romtv-ul?

Anonymous said...

va rog ajutati-ma!pot si eu si vara mea sa avem ID-uri diferite pe acelasi calculator?si cum sa fac?va IMPLOR AJUTATI=MA.Eu astept un raspuns.pupici!!!

Post a Comment

Am inlaturat tagul rel=”nofolow” de la comentarii pentru a beneficia de un backlink atunci cand lasi un comentariu pe blog.

pentru a beneficia de backlink lasa un link de tipul http://www.blog.com NU www.blog.com

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.
Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Poti comenta si pe celalat Blog unde am inlaturat tagul rel="nofolow"