More RomTV bashing …

cine e tipa din dreapta ? abia o vezi … sa fie din cauza ca are un laptop imens in fata ? eu inteleg ca vreti sa copiati antena 1, dar aia nu au un studio 4m x 4m in care fac n’spe emisiuni si nu au mobila de la second hand’. vreau sa vad investitii serioase….. acu daca ma gandesc la  cns imi vine sa rad. imaginea parca e de pe caseta vhs cu 16 milioane de culori , studiourile arata ca la telejurnal , grafica de prin anii 1991… romtv este cu mult peste cns…

Stirile RomTV Stirile RomTV

2 comments:

felicitari de craciun said...

Ce televiziune e asta romtv ? Nu am auzit niciodata de ea...
E televiziune locala, nu ?

dawgama said...

da, e o televiziune locala ...
e din roman de asta ii zice Rom TV.....

Post a Comment

Am inlaturat tagul rel=”nofolow” de la comentarii pentru a beneficia de un backlink atunci cand lasi un comentariu pe blog.

pentru a beneficia de backlink lasa un link de tipul http://www.blog.com NU www.blog.com

Comentariul tau poate fi oprit pentru moderare. In principiu, va fi aprobat. Nu e nevoie sa postezi din nou. Rog sa se respecte regulile de bun simt.
Imi rezerv dreptul de a sterge orice comentariu.

Poti comenta si pe celalat Blog unde am inlaturat tagul rel="nofolow"